We Did it !

Omg, denna dag har varit kul men asso gash !! min bäzza hade bråkat med hennes mamma hennes lillebror hade de och då va hon på hans sida och hennes mamma blev typ as sur och drog upp henne från trappen och så kom dom hem till mej. så vi ringde deras pappa och han skulle komma o hämta dom, men min kompis behövde saker från lägenheten så hon gick in igen..men ingen märkte att hon varit där ! sen så stog jag bakom ett träd för jag skulle gömma mej för min kompis då xD och då kommer hennes mamma så jag bah: HALLÅ AKTA SKYNDA BORT !! så springer dom 2 iväg, sen tappar vi bort varann... sen ringer hon till mej nu för en timme sen och säger var dom är så jag sticker dit, och då så försöker hennes mamma ringa på min mobil och på hennes systers mobil (hon tog den ) och pappa hade råkat säga var vi va för han visste inget..men hennes pappa hann att komma och dom tackade mej för all hjälp :) guuud ingen kan säga att jag inte rört på mej !! (asso de hände mer saker men vill inte säga de..)
Lenne, du och jag !!

Kommentarer
Postat av: Lenne

Du och jag Linn ! :D

Kul dag ändå, springa runt och gömma sig.. XD

2011-08-13 @ 00:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0