vänneeeer :D

Tjaaoo,
Nu ikväll mötte jag min kompis för vi skulle på KO och då såg vi Eric Saade, Erik Amarillo och Ulrik...ja....Munter eller ngt shit the same..
Vi träffade as många vännooor och vi mobbade min bäzzaz lillebror, mowhahah !!! han ville inte gå med oss för han ville gå med sina kömpisar så varje gång dom gick förbi stog vi o typ skrek o ropade hans namn o vinkade x'DD stackarn..han skämdes.... x'D <3
haha, sen åkte vi karusell... :D freddie (min bäzza) hon skrek o skrek o skrek så jag höll på o skita på mej xD ni skulle sett hennes fejs x'DD HAHAH xD
Sen köpte vi en sån ballong och tog sån helium x'DD vi lät som ekorrar HAHA x'D <33
Sen va de ngn som tog mej på röven..-.-' de kanske inte ni ville veta...men ändå ;D
de va typ de som hände ikväll...Ne..vi åt KRÄFTOR oxå :D:D:D yyäääääs :P:P <'333
byebye :D:D:D:D
// Kaazz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0