Kul x'D

Haha, måste berätta detta bah x'D
de va typ för länge sen i skolan..så skulle vår lärare bjuda på godis.. men jag hörde inte vad han sa och jag höll på med ngt och så. då säger han: Ni som inte tål nötter ska inte äta dom här !! han sa de tydligen 2 gånger..
Men jag hörde inte de så jag tog dom.. sen när jag ätit upp dom så kom jag på en sak..Jag tål inte nötter.. :D så de började klia överallt !! sen så gick vi till skolsyster och hon bah: vad är de du inte tål ? och jag bah: nötter :D
hon bah : O.o kolla på mej som om hon skulle få en hjärtanfall eller ngt xD sen bah: VA !?! HUR MYCKET FICK DU I DEJ !?!? HUR MÅR DU !?!?!  jag bah: Jorå jag mår jätte bra ;D och va helt glad men min bästis freddie höll på o dö av skratt x'D jag med xD HAHAHA, de va as kul x'DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0