<'3

Min saknade vän, minns dej från första dagen..jag mobbade dej för att du va med hon jag hatade..hon som gjorde mitt liv fel, men vad som hände sen va början på ngt jag aldrig kommer glömma! Ist för att va elak va jag vän med dej, vi hade så kul !! de va som om vi va systrar, du följde alltid med mej hem, varje dag !! SoF va så himla avundsjuk på dej och mej..sen flyttade du och SoF snackade skit om dej med dom tjejerna som jag nu inte vill ha med att göra, jag orkade inte med deras skit och bad dom hålla käften bad dom dra åt helvete.Man gör inte så mot sin bäzza..den tiden var borta vill inte vad med SoF längre så jag va med dom "populära" tjejerna, jag hade SÅ kul med doom, vi kom t.o.m i samma klass i 7an :) Sen berättade du för mej att du skulle börja i min klass, fan va glad jag blev..men dom "populära" ville inte ha dej med oss..jag visste inte vad jag skulle göra..hamnade i mellan..jag tog steget mot tjejerna..du blev ensam...Men jag ångrade mej ganska snabbt och insåg att jag gjort bort mej..DU är min bästa vän! vi hade så kul hela tiden vi blev kompisar med embla o dom !! :D becca o alla !! :D kan liksom inte fatta att de är som de är..att du flytta och inte vill komma tbx :/ eller jo..du ville ju komma till mej men inte till din mamma...vill träffa dej så snart som möjligt även om de bara gått....336 timmar x'DD haha, kom hit !!
Lenne, U And Me <'33

Kommentarer
Postat av: Lenne

Love you korkis ! :) <'3

2011-08-26 @ 16:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0